در این مقاله بخوانید

جواهر سازی نیز مانند هر کار دیگری بزرگان و صاحب نام‌های خود را دارد که این برندهای بزرگ هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و به آن ویژگی ها شناخته میشوند.

اگر شما به دنبال خرید یک جواهر با کیفیت و خاص هستید بهتر است این ویژگی‌ها را بشناسید تا انتخاب بهتری داشته باشد. همچنین مطالعه این مقاله به افرادی که به دنبال آموزش جواهر سازی هستند نیز پیشنهاد میشود تا با شناخت برندهای شاخص این کار ، بهتر عمل کنند. با موما همراه باشید …

پنج برند جواهر سازی برتر جهان

پنج برند جواهر سازی برتر جهان

• تیفانی اَند کو (Tiffany & Co)

این برند در سال 1837 شروع به کار کرده و به یکی از لوکس و لاکچری ترین برندهای جواهرات در جهان شناخته شده. این برند به الماس‌هایی که در جواهراتش استفاده میکند معروف است به طوری که بعد از اسم آن از لقب پادشاه الماس استفاده میکنند. یکی از چیز هایی که این برند به آن معروف است جعبه جواهر آبی رنگ آن است که بسیار جذاب است.

پنج برند جواهر سازی برتر جهان

• کارتیر (Cartier)

این برند که جز جواهرات به ساعت‌ها و عطرهای خود نیز معروف است جواهراتی خاص و شیک میسازد که ترکیبی از هنر و صنعت است. ویژگی این برند استفاده از متریال و مواد اولیه خیلی خوب و با کیفیت است که در کنار یک طراحی چشم نواز جواهری با بهترین کیفیت به شما ارائه میدهد.

پنج برند جواهر سازی برتر جهان

• شنل (Chanel)

مطمئنا نام این برند تا حالا به گوشتان خورده و از محصولات خاصی که دارد خبر دارید. این برند که توسط کوکوشنل افسانه ای تاسیس شده در ساخت جواهرات هم بسیار خوب عمل کرده و یکی از لوکس ترین برندهای دنیا ، صد در صد جواهرت منحصر به فرد و جذابی دارد که در اکثر آن ها از لوگو شنل استفاده شده.

پنج برند جواهر سازی برتر جهان

• دیور (Dior)

این برند که در سال 1946 کار خود را شروع کرده یکی از معروف ترین برندهای لوکس دنیا تبدیل شده و در طراحی جواهرات خود از طبیعت و فرهنگ‌های مختلف الگو میگیرد لازم به ذکر است که این برند جز جواهرات به عطر و لباس و ساعت و… نیز معروف است.

پنج برند جواهر سازی برتر جهان

• هاری وینستون (Harry Winston)

هاری وینستون جواهر ساز معروف آمریکایی برند خود را در سال 1932 تاسیس کرد این برند که در ساخت جواهرت با سنگ های قیمتی همتا ندارد عمدتا از الماس برلیانت در جواهرت خود استفاده میکند و بسیار برند شیک و گرانی است.

3 برند جواهر سازی برتر ایران

3 برند جواهر سازی برتر ایران

• طلاسازی کیا

این برند با سابقه بیشتر از 10 سال توانسته جزو بهترین برندهای طلا و جواهر ایران باشد  و با ایده‌های نوین و طراحی‌های جدید همیشه حرفی برای گفتن در بازار جواهرات ایران داشته.

3 برند جواهر سازی برتر ایران

• کشتی آرای

یکی از جذاب ترین و با سابقه ترین برندها که در اصفهان کار خود را شروع کرده ویژگی جذاب این برند این است که جواهراتی با توجه به سلایق و فرهنگ بخش‌های مختلف کشور میسازد.

3 برند جواهر سازی برتر ایران

• طلا و جواهر کیمیا

یکی از محبوب‌های صنعت جواهر سازی در ایران که با طرح‌های خلاقانه خود جزو بهترین‌ها هست و همینطور این برند با طراح‌های متنوع خود توانسته سلیقه هر فردی را پاسخگو باشد.