در این مقاله بخوانید

 

مقدمه

فنگ شویی چیست؟
می‌تواند برای چه چیز‌هایی مفید باشد؟
یاد بگیرم یا نه؟
از این علم میشه درامد هم داشت؟
اگر این سوالات در ذهن شما هم هست پیشنهاد می‌کنم این مقاله را تا پایان دنبال کنید. در این مطلب قصد داریم در مورد رابطه فنگ شویی با ثروت صحبت کنیم. همچنین یک توضیح کلی از این علم خواهیم داشت.

 

تاریخچه

فنگ شویی یک سنت باستانی در کشور چین است. این علم مربوط می شود به 5000 سال پیش و بسیار قدیمی است. مردم کشور چین بر این اعتقاد هستند که در گذشته مردی به نام فوهسی در روستای لو زندگی میکرده است. رودخانه‌ای در این روستا جریان داشته که هر ساله با طغیان شدن خسارات زیادی به مردم می‌رسانده است. فوهسی برای این مشکل اساسی با راه حل‌های ویژه‌ای که داشت این مشکل را برطرف می‌کند. در سال‌ها بعد زمانی که او پادشاه چین می‌شود از همین راه حل‌های ویژه خود برای ساخت کاخ‌هایش استفاده می‌کند که تاثیرات خوبی را داشته است. به همین علت مردم فوهسی را بنیان گذار علم فنگ شویی می‌دانند.

 

علم فنگ شویی

 
خب از تاریخچه فنگشویی برایتان گفتم و حالا کلا این علم چیست را می‌خواهم برای شما باز کنم. معنی لغوی فنگ شویی باد و آب است. این علم یک سنت باستانی و دیرینه است که از کشور چین ظهور کرده است. فنگ شویی یک علم متا فیزیک و شبه فلسفه است که هدف آن بالا بردن انرژی مکان و انسان می‌باشد. پنج عنصر خاک، آب، آتش، فلز و چوب از عوامل مهم و تاثیر‌گذار در این علم است. فنگ شویی می‌تواند در چیدمان وسایل خانه یا محل کار به نحوی که انرژی و شادابی بالایی در مکان باشد کمکتان کند. علاوه بر چیدمان و طراحی خانه در موارد دیگر چون: افزایش ثروت، افزایش سلامتی، افزایش شادی و افزایش موفقیت می‌توانید از این مکتب کمک بگیرید. کاربرد این مکتب بسیار گسترده‌تر از این موارد است و نیازمند یک آموزش تخصصی فنگ شویی می باشد.

 

رابطه فنگ شویی با ثروت …

 
در فنگ شویی انرژی (چی) یکی از عوامل مهم به حساب می‌آید. انرژی چی همان نیروی مثبتی است که اگر شما بتوانید با تکنیک و ترفند‌های فنگ شویی آن را به داخل خانه خود وارد کنید از آن بهره می‌گیرید. این انرژی می تواند اثر خوبی بر روی ثروت بگذارد. با رعایت اصول خاصی که به شما می‌گویم می‌توانید شانس پول خود را افزایش دهید. 
فنگ شویی ثروت

 

واقعیت یا خرافات؟

 

خیلی از شما دوستان شاید با خود بگویید آیا فنگ شویی واقعیت دارد یا خرافات است. اسناد دقیقی بر درست یا غلط بودن این علم نیست و اگر هم هست احتمالا تا الان در ایران پیدا نشده است. پس نمی توان به صورت قطعی این قضاوت را در مورد فنگ شویی انجام داد. خیلی از افراد از این علم نتایج مثبتی گرفته‌اند. این مطالب رایگان در اختیار شما قرار گرفته است پس امتحان کردن روش‌های معرفی شده ضرری برای شما ندارد. می توانید خودتان این قضیه را امتحان کنید و شاید نتیجه مثبت را دریافت کردید.
فنگ شویی ثروت

عوامل افزایش شانس ثروت

 
خب رسیدیم به قسمت جذاب کار که امیدوارم نتیجه کاملا خوبی را بگیرید و این مطالب برایتان مفید باشد.
 
  • درب ورودی خانه:

انرژی مثبتی که در خانه شما جریان پیدا می‌کند از درب ورودی داخل می‌شود و میزان این انرژی بستگی به درب خانه شما دارد. اولین نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که قسمت ورودی خانه خود را تمیز نگه دارید و گل‌های زیبایی را در آنجا قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا انرژی مانند جریان آب به راحتی وارد خانه شود. نکته‌ بعدی که باید رعایت کنید این است که درب ورودی خانه شما باید کاملا سالم، بدون هیچ صدای اضافه‌ای و بزرگ باشد. یادتان باشد اگر خانه خیلی بزرگی دارید درب ورودی هم به تناسبات باید بزرگ‌تر باشد. محوطه رو به روی درب اصلی هم باید تمیز و بدون وسایل کهنه قدیمی باشد. تمیزی را فراموش نکنید چون یکی از عناصر مهم در جذب انرژی مثبت است.

  • مکان مناسب برای جذب ثروت:

در فنگ شویی قسمت های مختلف خانه دارای انرژی‌ها و خصوصیات مختلفی هستند. این مکان‌ها را در مقاله‌ای دیگر کامل توضیح داده شده و می توانید مطالعه کنید. ولی برای ثروت یکی از بخش‌های مناسب مکان‌های جنوبی خانه است. برای مثال اگر اتاق شما رو به روی درب ورودی قرار دارد، کنج سمت چپ می‌تواند مکان مناسبی باشد.

  • پاکیزگی مکان ثروت:

همانطور که گفتیم کثیفی و شلوغی باعث عدم ورود انرژی به خانه می‌شود. کنج ثروت خانه شما هم از این قضیه مستثنا نیست. وسایل کهنه یا قدیمی مثل گیاهان پژمرده، سطل زباله و مواردی که خاطره خوبی با انها ندارید را جمع آوری کنید. برخی موارد هم هستند که پول را منفی نشان می‌دهند مثل رسید پول، چک یا سفته، قبض‌های پرداخت نشده و عواملی که با آن خاطره خوشی ندارید را جمع کنید. حتما در خانه شما وسایلی هستند که بلا استفاده‌اند یا خراب شده‌اند. اگر آن‌ها را لازم ندارید دور بریزید. فضا‌هایی مانند کمد‌ها، میز‌ها و روی سطح وسایل را با یک پارچه تمیز کنید.

  • نماد‌های ثروت در فنگ شویی:

در فنگ شویی نماد‌هایی را داریم که باعث ثروت می‌شوند و می‌توانید از انها استفاده کنید. مثلا پول‌های خرد یا سکه‌های خود را داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و داخل کنج ثروتتان بگذارید. سعی کنید به این پول‌هایی که داخل ظرف ریخته‌اید همیشه اضافه کنید.  همچنین قلک پول، کارت بانکی، جعبه جواهرات و کلا مواردی که ثروت را نشان می‌دهند نمادی از ثروت هستند که باید در کنج ثروت قرار بگیرند. عکس ماشین و یا خانه رویایتان هم به عنوان نماد می‌تواند در این مکان باشد. کشتی ثروت یکی از نماد‌های مهم در فنگ شویی است. درون این کشتی را با عناصری همچون: طلا و سنگ‌ها قیمتی پر کنید. این نماد را در کنج ثروت قرار دهید تا از درب ورودی نمایان باشد. همیشه سعی کنید به این کشتی ثروت سکه و پول اضافه کنید. فضاهایی مثل اشپزخانه، اتاق خواب و حمام برای این نماد اصلا مناسب نیست و یادتان باشد که داخل کشتی را خالی نگذارید.

  • نماد آب

یکی دیگر از نماد‌های ثروت آب است. برای این که این نماد را در خانه داشته باشید می‌توانید از یک آبنما در کنج ثروت استفاده کنید. مجسمه اژدها می‌تواند قدرت جذب ثروت را چند برابر کند. چنانچه نمی‌توانید از آبنما استفاده کنید تصاویر رودخانه و آب روان هم گزینه مناسبی است. گزینه بعدی که نماد آب را به خانه شما می آورد اکواریوم است. در این آکواریوم باید از ماهی اورانا استفاده کنید. این ماهی نمادی از ثروت بی انتها است. می‌توانید آکواریوم را رو به روی درب وردوی قرار دهید. فقط این را فراموش نکنید که آب را در جریان داشته باشید چرا که اب راکد انرژی را از بین می‌برد.

  • استفاده از گیاهان

در فنگ شویی ثروت، باید گیاهانی که گل قرمز یا بنفش دارند و همچنین برگ‌های آن‌ها دایره مانند می‌باشد را در کنج ثروت قرار دهید. شما می‌توانید از گیاهانی مانند یشم، لوناریا و دیفنباخیا استفاده کنید. از گیاهانی که دارای تیغ و یا خاردار هستند مثل کاکتوس پرهیز کنید. بامبو به خاطر رشد خوبی که دارد باعث خوش شانسی می‌شود. اگر از بامبو استفاده می‌کنید باید گیاه شما هشت شاخه داشته باشد چون این عدد قوی‌ترین عدد ثروت است. بامبو را درون یک گلدان سرامیکی قرار دهید و یک سکه درون گلدان قرار دهید که باعث افزایش پول شود.

  • استفاده از گل

یکی دیگر از عناصر شانس ثروت فنگ شویی گل است. می‌توانید در خانه از گل طبیعی، تصویر گل، نقاشی گل و یا گل مصنوعی استفاده کنید. گل هایی که در ناحیه ثروت قرار می‌دهید باید به رنگ قرمز یا بنفش باشند. همچنین هرگز گل‌های پژمرده استفاده نکنید چون نماد مرگ هستند.

  • کریستال ها در فنگ شویی

کریستال ها یکی از موارد مهم انرژی در فنگ شویی هستند. کرسیتال هایی که رنگ لیمویی دارند برای جذب ثروت مناسب هستند. یکی از سنگ های کرسیتالی معروف دیگر که می توانید تهیه کنید سنگ پیریت است. دیگر سنگ های قیمتی و کریستال مانند: مروارید یا عقیق را می توانید در کنج ثروت خانه قرار دهید.

 

 

درامد زایی با فنگ شویی!

 

امروزه فنگ شویی طرفداران زیادی را دارد. مردم دوست دارند انرژی‌های مثبت را در خانه‌های خود به جریان بیندازند. نکاتی که در این مقاله گفتیم بخشی از مباحث این مکتب بزرگ بود. فنگ شویی حتی می‌تواند با قوانین خاص خود در نقشه خانه‌های مسکونی اثر مثبتی داشته باشد. افراد زیادی هستند که با یادگیری این علم کسب درآمد می‌کنند. اگر شما در رشته معماری تحصیل می‌کنید و یا هر رشته دیگری هستید می‌توانید برای خود شغل ایجاد کنید. تیم موما در دوره آموزشی فنگ شویی تمام نکات طلایی و تکنیک‌های ارزشمند را برای شما دوستان تهیه کرده است. می‌توانید با مراجعه به بخش آموزشگاه این دوره را خریداری کنید.